Assalamualaikum

klik untuk lebih jelas .

then keesokannya harinya tu kiteorang pun jumpa .
tengok cerita lagenda budak setan 2 . aku dah kata dengan dia . tak payah lah tengok cerita tu.
aku kalau tengok wayang nea tak berapa suka sangat tengok cerita melayu.
bukan ape . tak sampai sebulan ade dekat wayang dah keluar dekat tv pulak . kan tak best tu .
lepas tengok wayang kiteorang makan dekat bawah .
than terserempak dengan membe dye .
perempuan pulak tu . takut lettew bagitau dekat awek dye yang dye keluar dengan aku .
since dari tu dye senyap je . sampai lah dalam kereta .
tak tau lah ape masalah dye . kena sampuk kot .
dah sampai bustop . aku turun than tak pandang muka dye .
sempat lagi aku perli dye *terima kasih dan maaf menyusahkan*
yelah . siapa tak terasa kalau aku bercakap tapi dye buat bodoh je .
terasa hina diri nie .
padahal semalam yer2 dye ajak aku keluar .
sampai sanggup cakap dengan ibu .
tapi takpe . terima kasih bawak aku keluar .
Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment

Analia :)