The worst part of success is trying to find someone who is happy for you

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .
tarikh hari ini 29 may 2013 .
cantik :)
anyway . sekarang aku tengah cuti semester . Alhamdulillah hujung bulan 6 nea aku akan
menghadapi semester yang ke 5 . dah senior rupanya aku nea . hehe
terasa macam baru semalam aku masuk kolej tu . yerw kolej yang tercinta .
macam macam yang aku dah hadapi sepanjang aku study dekat sana .
aku kenal dengan abang jaja , fifie, aizat dan ramai lagi .
tipu kalau dyeorang tak pernah jadi yang istimewa dalam hidup aku .
tapi tak bermakna aku terima dyeorang dalam hati aku .
susah aku nak bukak hati aku nie dekat lelaki lain.
sekali aku dah sayang , ambik masa yang lama nak lupakan .
it is hard to be me .
Semoga tahun 2013 nie akan menjadi tahun yang baik untuk aku dan semua orang .
dan Alhamdulillah juga hujung tahun nie kak tiera akan kahwin .
seronok :)

shati doakan akak akan bahagia dengan abang firdaus hingga akhirat :)
dan InsyaAllah juga bulan 8 nie aku akan jadi pengapit masa kahwin izah nanti .
seronoknya . rasa tak sabar pulak .
hehe .

Haih tahun depan bulan 4 aku akan menamatkan pengajian aku .
dan habislah diploma selama 3 tahun nea .
sebenarnya rasa sedih ada dalam hati nea .
aku taknak tinggalkan sahabat sahabat aku macam mana kak diela tinggalkan kiteorang .
Ya Allah . sedih sangat hati nea .
yelah segala rasa susah dan senang aku dengan dyeorang .
mana nak carik sahabat macam dyeorang .
susah . dahlah dekat mantin nea aku takde sesiapa .
shiela futher degree .
zirah sibuk dengan kerja .
qiela dah sambung matriks .
haih bosan tahu tak bila cuti korang takde .
aku rindu masa dulu .
kita lepak sama sama .
sekarang mana nak carik lagi waktu macam tu .
kalau semua ada tapi salah sorang mesti takde .
mesti ada yang tak completenya .
haih . nak buat macam mana kan .
masing masing dah besar . dah ada kehidupan sendiri kan .

by the way minggu depan hari jadi dye . aku dah buat keputusan untuk tak ucapkan 
selamat hari jadi dekat dia macam tahun tahun yang lepas .
yelah dah 4 tahun kita kenal dan aku tak pernah miss ucap dekat dia .
.tapi tahun nea aku akan buktikan yang aku tak selemah yang kau anggap .
terima kasih sebab buat aku setabah sekarang . terima kasih sangat

It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not

No comments:

Post a Comment

Analia :)