I think Im in Love !

Assalamualaikum :)
Love is all, love is new. Love is all, love is you
Hye there :)
dah lama tak conteng dekat blog nea kan .
terasa rindu sebenarnya .
well insyaAllah , kalau ade kerajinan aku akan update semuanya nanti .
dan Alhamdulillah . semuanya kenangan terindah .
tapi tipu lah semuanya indah kan ?
akan ade pergaduhan , masam muka , marah
semua tu dah jadi asam garam kehidupan kita kan ?
okey . seperti title post aku dekat atas , okey . ehem ..
IM IN LOVE !
tapi bukan mr.s okey .
aku kenal dengan dia , masa dekat pahang .
aku ade khursus dekat sana .
insyaAllah , kalau ade kesempatan , aku akan cerita dari A sampai Z .
hahah . kebetulan , nama dia pun AZ .
A--- Z-------- .
but again . aku syok sendiri lagi . gila lah semua nea .
terasa loser diri ini :(
tapi aku yakin . Allah dah tentukan siapa yang terbaik untuk aku .
aku harus yakin itu .
okey lah .
Till we meet again insyaAllah :)
Tak ada insan suci yang tak punya masa silam . Tak ada insan berdosa yang tak punya masa depan . 


 *motif : takde gambar lagi :P

No comments:

Post a Comment

Analia :)