seharian bersama mereka lagi :)


assalamualaikum dan selamat sejahtera .
pada 5 hari bulan 5 tahun 2012,
saya disini ingin mengumumkan  bahawa ,
kami bg-07 telah keluar bersama2 sebelum habis exam .
hahahha . mengarut jea aku nea .
kiteorang saja je keluar pergi melaka hari tuh ramai2 satu rumah .
memang riuh sekampung lahh kan kalau dah 8 orang sekali gus .
kiteorang pergi naik dua kereta .
hari sabtu tu kiteorang bertolak awal lah sebab taknak balik lambat sangat .
tapi last2 lambat jugak . hahah .
memang seronok lahh , sebab last2 kiteorang nak tinggalkan satu sma lain ,
semua asik keluar sama2 je .
together2 lah kan .
hahahah. untuk minggu terakhir tu , ade je aktiviti untuk bersama .
makan lah dekat pengkalan balak , jalan2 pergi masjid tanah .
seriously best .
Alhamdulillah . tahun nea , berakhirnya sem 2 untuk aku adalah yang terindah sekali buat aku
takde gaduh2 lagi .
tapi tu dengan budak lama lahh .
sekarang takde dah :P
ok . biar gambar sahaja menceritakan ape aktiviti kami pada hari itu :)

dataran pahlawan :)

me dan kak seha :)

spell it right :)

puan sri domo yang tersayang :)

Ana Edayu yang tersayang :)

dalam kereta :)

kak manissa . she's a model !

BG-07 :)

dataran pahlawan :)

ayu dan manissa:)

bowling time :)

hampir candid . hahha

bila si artis membetulkan tudung si model :P
Happiness will never come to those who fail to appreciate what they already have.


2 comments:

  1. alorh . awak . semua saya sayang . nak upload gambar lambat lahh . saya pilih randomly je . maaf :'(

    ReplyDelete

Analia :)