selamat hari guru miss . kau yang ku sayang


miss . walaupun sekejap miss mengajar kami untuk course dpp .
tapi miss tetap berada di dalam hati kami .
kerana miss subjek arab menjadi subjek kegemaran kami semua .dulu aku tak belajar semua tu betul2 .
padahal aku ambil subjek selama 3 tahun dekat sekolah menengah 
aku menyesal sebab masa sekolah aku tak buka langsung hati aku untuk pelajaran ini .
aku menyesal kerana tak ambil berat untuk subjek arab nie .
sedangkan , subjek ini lah subjek kegemaran aku dekat ipta ni .
miss , cara miss mengajar membuatkan kami semua sayangkan miss .
tak kira lahh yang tua mahupun remaja .
kau bagaikan ibu buat kami semua .
wajah keibuan terpancar di wajahnya .
kami bangga menjadi anak murid miss . miss boleh berjaya dalam semua aspek .
walaupun miss dikenali ramai , tapi tak sedikitpun miss meninggi diri .
malah merendah diri.
kerana miss carry mark saya memuaskan hati ,
kerana semangat miss , test 2 aku sangat memuaskan ,
kerana semangat miss juga , aku hampir mendapat yang terbaik untuk final exam ini .
semuanya kerana semangat yang telah miss beri kepada kami .
JASAMU DIKENANG <3 <3 <3
IJTAHID WALA TAKSAL
Keep on putting effort. Do not lazy.
Man Jadda Wa Jadda, Man Zara'a Hasada
Sesiapa yang berusaha, pasti akan berjaya,
Sesiapa yang menanam pasti akan mendapat hasilnya.
kata-kata hikmah yang miss selalu sebut nie akan saya ingat sampai bila2 :) 

2 comments:

  1. my dearie student..u know what...u've made me damnly touched..how sweet ur words inspiring me up to put more effort to help all of u guys...may Allah bless u throughout ur life..do love u dear..all da best in ur future undertakings :)

    ReplyDelete
  2. alaaaa. miss baca entry saya . malunya . <3 <3 <3

    ReplyDelete

Analia :)