kawan selamanya :)

assalamualaikum :)
A friend is someone who understands your past , believes in your future ,
and accepts you just the way you are .
aku sudah kembali .
ya allah rindunya aku dengan blog aku nea .
dah bersawang dah pun . kecian tak ber update .
asik2 dengan entry yang lama kan .
tapi demi menuntut pelajaran .
takpe . aku tak kesah sangat pun .
macam2 yang berlaku sepanjang aku ada dekat kolej .
suka duka .
macam2 yang perlu aku tempuh .
allah dah bagi aku nikmat yang tak terhingga dekat aku smester 2 .
takde pergaduhan , takde yang terasa hati , n takde yang degil ngan bega .
hmm .
kalau cerita pasal kelas .
over all memang okey lah .
balik je cuti raya cina berlambak2 assignment aku .
sampai tak tau nak buat yang mana satu .
pening kepala aku .
nea satu lagi aku tensyen .
tahun nea , atau semester 2 nea ,
budak kolej aku diwajibkan 
ambik pengajian malaysia .
ala kira2 macam sejarah lah jugak tuh .
yang lecture nye pulak ,setiap kali
masuk kelas kteorang ,
kelas yang 2 jam dijadikan 10 minit ,
kelas yang 1 jam dijadikan 5 minit .
setiap kali masuk kelas kteorang 
benda yang selalu dye cakap adalah 
'abis dah kelas . saya pening ,pening'
memang terbaik betul lah cik yeoh nea .
tapi cik yeoh tak boleh nak marah kiteorang sebab
sekarang dye tengah bersayang dengan pelajar dye ,
merangkap senior kteorang . kakak dila.
haha . memang best lah korang .

****************************

aku ade gambar . saja nak share kat sini .
aku tau kiteorang tak cantik .
tapi
apa de hal .
hehe . enjoy your time .






*maaf lah . gambar berterabur . hehe*
Truly great friends are hard to find , difficult to leave,
and impossible to forget

No comments:

Post a Comment

Analia :)