pelihara lahh

ASSALAMUALAIKUM :)
            It's beauty that captures your attention and personality which captures your heart .
 ok . hari nea cuaca yang agak panas bagi aku  MSN Onion Emoticon.
bnyak perkara yang aku kena uruskan . almaklumlah ,
esok dah nak balik kolej kan .Onion Emoticons .
ok . bukan tuh yang aku nak update .
merujuk kepada quote diatas yerw anak2 , quote tuh menunjukkan 
tentang kecantikan .
kecantikan seorang perempuan .
yelah .takkan kecantikan seorang lelaki pulak kan .
agak confuse di situ .Onion Emoticon Set
myehehe .
kecantikan seorang perempuan atau wanita tak semstinya
paras rupa atau seksi mana pempuan tuh .
alah . kalau cantik pon , dok cakar2
dok gunting2 bulu kening tuh pun tak guna jugak kan .
use ur mind lahh .
what if kalau kita ade hati yang elok baik budi ,
semua orang akan suka kita rite ?
jangan lahh nak menyombong tak tentu pasal .
cth: "mak aih cantiknya pempuan uh , nampak macam sopan je"
sekali pempuan tuh pandang kau .
hambik . di jelingnya .MSN Onion Icons
"belagak bona pompuan neh . ceh . engat aku nak sangat kew pandang kau
wahai pempuan . cubalah senyum sikit macam nie MSN Onion Icons.
tak salah kan kalau kita senyum .
senyum tuh satu sedekah .
takde duit nak sedekah pun , sedekah senyuman tuh pun dah memadai .
tapi jangan lah kau senyum sorang-sorang .
Onion Icons
nanti orang engat kau gila pulak .
myehehe .
senyum . tak perlu kata apa2 :)
It is better to be beautiful than to be good , but it is better to be good than to be ugly .


gambar nea takde lah nak cakap aku ngan sepupu aku baik .
saje nak share . myeheh
  

No comments:

Post a Comment

Analia :)