MELOVEYOUALLSOMUCH :)

ASSALAMUALAIKUM :)
The love of a family is life's greatest blessing .
hari nea aku nak update pasal semua family aku .
yes aku sayang family aku lebeh dary aku sayang segalanya .
aku sayang kexen aku , makcik , and absolutely my parents .
aku sedar , erti perkataan keluarga adalah segalanya bagi seorang yang bergelar manusia .
yelah . aku bagi contoh .
kalau kita berpangkat besar atau belajar tinggi2 pun
kalau kita lupakan keluarga kita
cukup ke ape yang kita ade sekarang ?
lupakan ibu ngan abah , cousins kita ?
bagi aku , aku lebeh rela tinggalkan seorang yang bernama kawan
dari aku tinggalkan yang paling berharga dalam hidup aku which is sepupu aku .

*************************

kenapa aku sayang sepupu aku lebeh dari ape pun ?
sebab bila aku ade masalah dyeorang yang dengar masalah aku .
bila aku dalam kesusahan , dyeorang yang tolong aku .
bila aku perlukan dyeorang , dyeorang ade dengan aku .
Qiela  , Shiela aku terharu masa korang pujuk aku
takdapat pegy ts hari tuh . sobsob T.T .
susah payah korang pujuk aku suruh aku pegi jugak .
huwaaaaa .
aku memang na sangat pegy .
tapi dah takde rezky . nak wat camne . 
Other things may change us, but we start and end with family .




No comments:

Post a Comment

Analia :)