hey ladies and gentleman :)

assalamualaikum :)
Don't say you love me unless you really mean it ,
because i might do something crazy like believe it .
quote tak boleh blah kan . haha .
tapi itu lah yang terjadi dekat aku sekarang .
happy sangat .
Onion Icons
mungkin ade yang percaya dengan pandang pertama . mungkin ade yang tak .
sebenarnya dulu aku pun tak pernah nak percaya dengan benda karut neh .
tapi semenjak dua menjak nea aku mula percaya dengan
perkataan pandang pertama tuh .
merepek kan .
terpulang .
benda neh berlaku dalam minggu lepas tak silap aku .
haih .
dup dap , dup dap hati nea .
semua nea terjadi dekat library lahh .
ehem .
ade sikit perbualan . bacalah 
MSN Onion Icons
 bie (bukan nama sebenar) : sue kau tengok lah abang tuh macam muka abang ahmad(bukan nama sebenar) 
 lah . kan ?

aku  : tah lah . aku tak nampak lah muka dye macam mana bie . so kau jangan lah cakap pape dengan aku sebab aku memang takde perasaan . hehe .

bie: alah . susah lah kau nea .

than , tidak semena2 menanya abang tuh bangun than berpusing menghadap aku tanpa 
memandang aku
aduhai . betullah cakap  kau bie .
kulit dye hitam manis .
senyum dye alahai .
tergugat aku .
kebetulan dye tengah lepak dengan kakak rumah aku .
kakak tuh nampak bie , ayu and lena .
dye ajak dyeorang sekaly lepak ngan dye .
pastuh dyeorang pegi .
kakak tuh ajak aku pulak .
tapi aku yang tak nak pegy .
tak nak lah aku . segan kott
Onion Emoticons
sape yang tak segan kann .
than aku tengok jew lah dyeorang borak dengan abang tuh .
nak pegi sana aku segan .
ape yang boleh aku buat kan .
Onion Emoticon
than benda kat library tuh tamat dekat situ je .
bila aku balik , aku dapat berita happy .
Onion Icon
abang tuh kirim salam dekat aku .
mesty korang akan cakap .
alahai kerek giler minah nea kan . kirim salam jew kott .
suka korang lah kan nak cakap ape .
pada hari keesokannya pulak masa tuh waktu petang . tempat kejadian aku masa tuh
dalam toilet .
kakak panggil aku suruh keluar .
sebelum tuh aku dah tau yang kakak pegi jumpa abang tuh .
aku buat donnoe jew lah .
takkan nak terkinja2 pulak kan .
pastuh bila aku dah keluar , kakak cakap abang nak jumpa aku .
ohh my sweetie . giler tak giler .
dah lah aku tengah selekeh . busuk pulak tuh .
dye nak jumpa aku pulak . aku dah cakap dengan kakak aku tak nak jumpa .
tapi kakak suruh jugak keluar .
tak lama lepas tuh aku terpaksa lah keluar .
aduhai malu giler kott . ade sikit perbualan . tapi biarlah rahsia kan .
antare aku dengan dye .
tapi yang pasti aku bagi number aku dekat dye . haih hati tolong lah .
Onion Icons
dye penah kata , kita hanyalah kawan . tapi aku faham , dye tak bagi harapan aku .
aku happy sangat sebab dye faham aku sebab aku pun taknak siries dengan
siapa2 buat sementara nea .
aku sedar siapa antara lelaki yang berhubungan dengan perempuan tanpa berniat
untuk mengahwini nya adalah haram .
series aku takut n buat aku sedar .
aku nea dah lah tak sempurna , pastuh buat lagi dosa .
takut2 .
Onion Emoticon Set 
ok macam biasa ade quote di akhir entry .
psssttttt : korang kalau korang ambik quote kat entry2 aku nea boleh tak korang bagi tahu dulu .
kott yerw pun nak copy n paste jangan sebijik sebijan .
penat aku carik tahu tak . dah tepi , tepi . aku maafkan .
Onion Emoticon Set
There is only one happiness in life ,
to love and be loved

No comments:

Post a Comment

Analia :)