seharian bersama mereka :)

assalamualaikum :)
"The hardest part about being friends , is loving you so much"
okey 10 hari bulan 2 hari tuh aku pergi hang out dengan housemate aku .
semua pergi . ade lahh dalam 8 orang .
memang seronok lahh kan .
kiteorang camping sekali dekat batu 4 port dickson.
dekat je dengan kolej aku .
dalam setengah jam macam tuh lahh .
sape2 yang pernah pergi , kiteorang camping berhadapan dengan petronas .
saje kiteorang pilih depan petronas sebab tandas dekat situ 24 jam .
malam tuh kiteorang buat bbq .
aku ditugaskan bahagian keceriaan which is aku kena siang ikan bagai .
memang tak adil kan ? T.T
Onion Emoticons
mana lahh penah aku buat kerja2 macam tuh .
itulah sekali seumur hidup aku siang ikan bagai .
memang banggalah ibu aku kalau dapat tahu .
anak dye nea kan baik . myeheh
Onion Icons
kiteorang bertolak dalam pukul 2.30 masa tuh .
cadangnye nak bertolak dalam 2.30 and pegi naik teksi .
tapi masalh tiba2 datang bila pakcik teksi tuh kata dye kena hantar orang pergi
seremban .
memang kena naik bas lahh jawabnya kann .
dengan bawak barang banyak lagi .
memang seksa ah masa tuh .
tapi seronok ah jugak sebab ramai budak kolej tak keluar kan ..
MSN Onion Emoticons
dah sampi tuh kiteorang carik port nak buat khemah .
as usual kiteorang pilih bawah pokok ah sebab sejuk sikit .
tengah hari dekat situ terik giler .
memang tak lahh kalau nak berpanas .
MSN Onion Emoticon
pastuh dalam pukul 6 tiba2 sharul abang sedara aku 

dengan paktam


datang kolej aku nak jemput aku .
terkejut ade terharu pun ade .
kebetulan dyeorang dari melaka .
so sekali jalan ah datang nak jemput aku .
pastuh aku kata lahh yang aku sekarang ade dekat batu 4 .
then setengah jam macam tuh dye sampai batu 4 .
lepak sekali dengan kiteeorang . then , paktam sangkut
pulak dengan member aku mas idayu

 ha . cantikkan ? for those yang menolak paktam dulu aku
ucapkan terima kasih banyak2 lahh yerw sebab tak jadi dengan dye dulu .
sekarang dye dah dapat yang lagi better dari dulu .
dari dulu okey :)
Onion Emoticons
hahah .
macam kejam je aku nea .
alhamdulillah . dyeorang sekarang pun dah ade kerjaya sendiri .
sharul kerja dekat pejabat pos .
pakcik aku offer kerja dekat situ .
boleh lah rabakkan duit dye nanti . heheh
paktam pulak bukak perniagaan sendiri . memang ok lahh kan .
okey aku ade gambar untuk hang out kali nea . :)

































"True friendship comes when the silence between two people is comfortable"

No comments:

Post a Comment

Analia :)