Terima kasih Allah :)

No one is in control of your happiness , but you . 
Therefore , you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change .
walaupun hari nea dah 10 hari bulan 4 , tapi aku tetap nak wish dekat diri aku sendiri
yang Happy Birthday to me . 
Ya allah , tahun nea memang menjadi kenangan dekat aku sendiri sebab aku ade ramai kawan .
tahun lepas , boleh lah sebab aku tak celebrate dekat kolej .
aku kan masuk bulan 5 dekat kolej uniti tuh .
tepat jew pukul 12  5 hari bulan 4 tuh , budak rumah aku
bantai pergi siram air dekat aku .
punya lah kejam dyeorang .
malam pulak tuh , mana tak sejuk kan .
menjerit aku , sampaikan lecturer lelaki sebelah rumah aku tuh keluar tengok ape yang jadik .
heheh . memang seronok lah kan .
lepas dyeorang siram tuh , dyeorang ramai2 nyanyi happy birthday dekat aku .
memang terharu giler ah .
dyeorang bagi present dekat aku gula2 dengan keropok .
hahaa . memang kelakar lah kan .
tapi okey lah tuh .
janji dyeorang ingat dekat aku .
terharu giler .
Tak cukup dengan tuh , si S awal2 lagi dah wish dekat aku .
pukul 8 malam .
masa tuh aku dekat kafe , dengan budak rumah .
nak pergi makan .
dan2 dye call .
ape yang aku sangka kan tak menjadi . aku engatkan dye tak engat birthday aku tahun nea . 
rupanya , dye lah yang pertama wish dekat aku .
memang terharu lah kan .
dye kata dye nak ajak aku keluar . tapi aku taknak .
sebab dye nak keluar berdua je dengan aku .
memang tak . dah lah dye dah ade awek .
segan lah aku , lagi2 aku tak pernah keluar berdua dengan dye .
last2 topik tuh berlalu macam tuh je without any decision .
biar lah . semalam aku nampak dye , hmm .
not bad , bertambah cute . heheh .
gatalnye .
okey tak cukup dengan tuh , aku ade abang jaja (yang tersayang) hehe .


dye pun wish . haaaa . terharu nye . dye nyanyi Allah selamatkan kamu .
hehhe . sweet je dye nyanyi .
tapi sekarang dye ade dekat hospital sebab demam denggi .
dah 5 hari dah nea . risau aku .
itu lah , aku dah cakap jangan pergi .
tak kira lah pengarah program ke hape ke .
tak reti nak duduk diam .
dengan mpp nye , dengan hari karangkraft nye , dengan pengarah program kem lagi ,
mana taknye jadi macam nea .
tak boleh nak duduk diam .
sekarang nea , sue doakan abang sihat cepat ekh . dah lama tak jumpa nea .
haih :)
okey hari sabtu tuh pulak , aku keluar dengan qiela n shiela .
of course lah dengan sepupu aku yang gorgeus lagi cute tuh kan .


kebetulan 6 hari bulan tuh pulak birthday iskandar reza


so , keluar lah sama2 dengan dye sekali .
masa tengok wayang je kiteorang sama2 . tengok cerita mirror2 . best giler cerita tuh .
lepas tengok wayang dyeorang bertolak pergi city park , celebrate birthday is pulak .
Shiela , thanzs for the mcd okey . hehhe 
dye belanja aku mcd . awww so sweet .
heheh .
balik tuh kiteorang balik dengan Aj . naik kereta .
jimat duit tambang bas aku . heheh .
malam tuh kiteorang buat bbq pulak dekat rumah qiela .
memang seronok giler lah kan .
ramai2 kumpul sama2 .
without ziera .
tapi takpe , happy sama je keadaan nye .
at least sharul ade .


okey lah jugak . secara keseluruhannye memang seronok giler .
hari ahad pulak , petang tuh , sekali lagi dyeorang bagi present , qiela dengan shiela bagi chocolate cake .
haaa . favourite aku . dyeorang buat sendiri .
sedap giler . terima kasih korang for the cake .
Terima kasih Ya Allah untuk tahun ini :)
Many many returns of the day .

No comments:

Post a Comment

Analia :)