Life is really simple, but we insist on making it complicated.
Assalamualaikum dan selamat sejahtera .
maaf lah lambat nak publish post nea .
wifi rosak . muehhehe . susah dan mati kutu kalau takde wifi dekat rumah .
kalau ada boleh lah online like a boss kan ?
haha .
tak penting semua tu .
sekarang nie kita mahu story mory tentang hari sabtu bersamaan 1 haribulan jun 2013
heheh . jun lah sangat . benci tarikh tu .
destinasi pertama kami 3 buah keluarga adalah pergi serting .
biasalah cuti sekolah nie kan .
manjang je lah kenduri kawin . bosan betul .penat tahu nak berjalan je .
malam tu paktih bagitahu gerak selepas subuh .
Ya Allah dah lah awal pagi pulak tu . memang mengantuk lah kan .
tapi yang paling bestnya sharul dah sampai rumah maklang pukul 4 pagi !
weh kau tak tidur ke ?
pukul 4 pagi tu dia sampai siap dah jemput along dekat bandar tek .
bayangkan lah dye keluar rumah pukul berapa .
aku bangun subuh pukul 6.30 pagi rumah maklang dah macam nak kenduri je dah .
punya lah bising . 
korang pergi awal buat ape . nanti duduk sana just tercongok je tak tahu nak buat ape . kita tengok je lah nanti .
haha . muka adam macam ape je .

sampai je serting , kan aku dah kata . kiteorang duduk je masa dekat sana .
bukannya buat ape pun . tengok orang menyanyi .
sooooo boring . lepas tu sharul dengan zirah ajak aku pergi pd .
camping dekat sana .
aku kata lah kalau ramai yang pergi aku pergi jelah .
lepas je dye ajak aku , aku terus call benny . abang angkat aku tu .
tak kenal ? just tekan simplyfabulous tu kalau nak kenal dia SIMPLYFABULOUS
then dia kata pergi . aku pun why not kan kalau aku pergi .
dah lama pulak tak jumpa dia .
then pukul 12 tu kiteorang balik dari serting sempat lah jugak singgah ulu bendul .
teman budak budak nie main air bagai . sebijik macam budak budak . mueheh
then pukul 4 sampai rumah . 
lepas tu pukul 6 gerak balik pergi pd . Ya Allah walaupun penat tapi still nak berjalan jugak kan .
pukul 7 sampai terus je pergi dekat zirah semua . then makan . like a boss kan ?
hahah . macam ape je . datang bawak diri . dalam pukul 9 macam tu benny datang .
dia dari tempat kerja terus datang pd . jauh kot
dari bangi nak ke pd . terharu abang datang jumpa adik :')
lepas makan lepas tu lepak ape semua jalan jalan dekat pantai tu . sharul bawak .
haha . kemain jauh lagi . penat aku berjalan .
benny sampai sakit sakit lah kaki dia .
sempat lah jugak suluh suluh orang berdating .
tak faham kot . tempat tempat gelap macam tu ada je yang nak buat tak eloknya .
yang mppd tu pun satu . kenapa takde lampu tempat tempat yang gelap macam tu .
tak bagus tahu ? muehhe .
tak lama tu pun kiteorang balik khemah balik . semua dah penat .
punya jauh berjalan . muehheh .
then dalam pukul 2 pagi abah cakap nak balik .
so , balik je lah . sharul dengan family dye tinggal sebab nak mandi bagai pagi tu nanti .
benny pun balik pukul 3 tu .
gambar dekat pd takde sebab lupa bawak camera . spoil betul .
 . keesokan hari nya tu masuk surat khabar ade orang mati dekat pd sebab lemas . naik banana boat .
sudah =.="

sangat gemok waktu cuti nie . stress betul =.="

hahah . sharul(kanan) nak nyanyi time neh tapi segan . segan konon.

anyway cerita merlin nie macam seronok je .
Assalamualaikum !
We must let go of the life we have planned, so as to accept the one that is waiting for us.

No comments:

Post a Comment

Analia :)