01/06/2012-03/06/2012

Assalamualaikum
“I've got nothing to do today but smile.” 
 01/06/2012
hari yang paling bermakna untuk aku seumur hidup .
Ya Allah , aku sampai tak tahu nak mula dari arah yang mana .
masa birthday aku hari tuh si S nea ade ajak aku keluar .
mungkin dye nak celebrate birthday aku kott .
last2 tak jadi sebab takde keputusan antara kedua2 pihak
dimana , aku tunggu dye call , n dye tunggu aku call .
kalau macam tu memang tak lah kan . so , masa bulan april hari tu terbiar macam tu je .
masa 30 may hari tuh aku ade update status dekat fb .

klik tuk besarkan .(kantoi tutorial tu dari siapa . hehe)
itulah statusnya . then petang tu je Si S tu text aku .
dye kata (bnyak2 kan bersabar yerw sue)
bila aku tengok2 balik text tu , rupanya dye perli aku . hahha
kan jaja hantar comment macam tu .
sebab tu aku pelik kenapa dye panggil aku sue .
selalu dye panggil aku shati je .
ooooo .pandai kau yerw . ade ubi ade batas , ade hari aku akan balas . :p
lepas dye selidik ape masalah aku ,tiba2 dye ajak keluar .
aku rasa macam , terkejut sebentar yerw adik2 . hehhe
petang tu jugak dye ajak keluar .
jangan buat giler lah .
dahlah nak pukul 4 masa tuh .
adik aku yang kecik tu pulak tinggal sorang .
aku cerita lah pasal benni dekat dye .
dye pun agaknya kecian dengan aku , dye kata dye nak hantar aku pergi lawat ben .
then , aku bagitau ibu , ibu pulak tak kasi sebab jauh yang tak seberapa nak jauh sebenarnya .
lepas tu cancel .
hari khamis tu aku telefon dye balik sebab nak conferm kan .
aku kata lah , aku tak jadi nak lawat ben sebab ibu tak kasi . kita keluar macam biasa je lah .
dye pun kata okey .
so , jumaat hari tu lepas solat jumaat ,
kiteorang pun keluar lahh .
aku dah macam dupdapdupdap dah .
masuk je kereta , terus dye tegur , tebalnya make up kau .
aku pun pelik , setau aku , aku pakai blusher dengan eyeliner je sebab nak tutup
muka pucat aku tu . mayb dye tak biasa kot .
mula je perjalanan sampai lah jj dye tak berhenti2 bercakap je .
membebel je keja dye .
aku pun sampai dah letih nak layan dye .
sampai je jj dye kata nak tengok wayang .
lepas tu tengok masa , just men in black dengan dark shadow je yang sebelum maghrib .
yang lain semua lepas maghrib .
aku kata lah , kalau nak tengok wayang , tak payah lah pergi city park
sebab aku nak balik sebelum maghrib .
di sebabkan dye nak sangat tengok men in black , aku mengalah lah .
movie tu start dalam pukul 4.45 .
kiteorang sampai pukul 3 .
sebelum start citer tu kiteorang pergi makan dekat arena .
dye lah heboh na lapar je .
time nak bayar tu lah kelakar sikit .
sesiapa lelaki yang pernah keluar dengan aku , akan tau perangai aku macam mana . 
kalau bab makan , aku takkan pakai duit lelaki untuk bayar makann aku tu .
kalau benda lain takpe .
asalkan jangan makanan .
aku marah dye , bak sini resit aku tu . aku nak bayar sendiri .
dye kata taknak .
dah puas berperang mulut dengan dye , tiba2 dia give up .
aku pun pelik , apsal dye nea tetiba mengalah dengan aku .
sampai je turn aku nak bayar , dye tetiba hulur duit .
aku ape lagi , mula lah nak baran .
aku cakap dekat abang cashier tu , abang pilih , abang nak siapa bayar .
dan2 abang tu pilih dye . deym !
tak boleh kompromi betul abang tu . aku rasa macam nak cepuk je muka dye .
muka menang dye tuh kan .
lepas bayar dye terus buang resit tu . pandai kau kan .
dah makan semua , kiteorang jalan sekejap dekeat eon jj tu .
beli coklat ilyas .
yang aku kelakar tu , akak cashier tu dok pandang2 dye .
hahha . berkenan lettew .
pukul 4.30 kiteorang naik atas nak beli popcorn .
dah beli semua , kiteorang pun masuk .
seriously bosan cerita tu sebab aku tak tengok permulaannya .
aku macam , ah ! ape benda cerita nya nea !
hampir2 nak tidur lah jugak .
lepas je wayang , kiteorang pun balik sebab nak kejar maghrib .
takut lambat pulak nanti .
tapi kan sebenarnya kalau aku nak cerita memang banyak . tapi hanya nea yang mampu .
malas aku nak pikir ayat .
tehehhe .
alhamdulillah . aku dengan dye hanya kawan .
setiap duka akan ade suka nya :)
terima kasih sebab membahagiakan aku walaupun kita hanya kawan .
kau lah kawan aku sampai bila2 .

P/S: lepas nea jangan suka main tudung aku boleh . menyampah .


Sharing is caring :P
“Memory is the happiness of being alone.” 

No comments:

Post a Comment

Analia :)